ďťż
Przejrzyj wiadomości
aaaakim jest grafik komputerowy?aaaa



arcis - 19-05-2007 00:01
kim jest grafik komputerowy?
  nie raz widze na forum dyskusje o tym kim jest grafik komputerowy.
wypowiedzi byly w roznym tonie i patrzyly na problem z roznej perspektywy
lecz w wiekszosci niestety mlodym i chetnym adeptom wzmiankowanej sztuki
mieszaly w glowach. a ja znalazlem rozwiazanie dla tego odwiecznego
problemu. i to na naszym wspanialym allegro! do tego rozwiazanie to jest
autorstwa naszej rodzimej firmy!
no nic! nie bede juz owijal w bawelne! oto jest :
http://www.allegro.pl/item195305771_...mputerowy.html
pozdr
a




przempo - 19-05-2007 00:01

  arcis waląc w klawisze jednym palcem napisał/a:
> nie raz widze na forum dyskusje o tym kim jest grafik komputerowy.
> wypowiedzi byly w roznym tonie i patrzyly na problem z roznej perspektywy
> lecz w wiekszosci niestety mlodym i chetnym adeptom wzmiankowanej sztuki
> mieszaly w glowach. a ja znalazlem rozwiazanie dla tego odwiecznego
> problemu. i to na naszym wspanialym allegro! do tego rozwiazanie to jest
> autorstwa naszej rodzimej firmy!
> no nic! nie bede juz owijal w bawelne! oto jest :
> http://www.allegro.pl/item195305771_...mputerowy.html
> pozdr
> a

kurde szkoda, że jest cena minimalna, bo przecież taki zbiór technik które
na dodatek mozna zastosować w pracy powinien być bezcenny, czyli bez ceny
minimalnej ;-)

--
www.grafik.enetia.pl - grafika blisko z bluesem związana




pank - 19-05-2007 00:01

  On 17 Maj, 20:47, "arcis" <arcis1...@wp.pl> wrote:
> nie raz widze na forum dyskusje o tym kim jest grafik komputerowy.

IMHO nie ma czegoś takiego jak grafik komputerowy. Tak jak nie ma
grafików ołówkowych, linorytowych itp. Grafik to grafik, a komputer to
tylko jedno z narzędzi.




SzalonyKapelusznik - 19-05-2007 00:01

  >Praca z grafiką bitową w CorelDRAW Praca z mapą bitową w CorelDRAWŁczenie grafiki bitowej i wektorowej w CorelDRAW Wykonanie ogłoszenia prasowego w CorelDRAW<

hmmmmm




Smash - 19-05-2007 00:01

  Użytkownik "pank" <piotr-knap@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1179475197.903064.297580@e65g2000hsc.googlegr oups.com...
On 17 Maj, 20:47, "arcis" <arcis1...@wp.pl> wrote:
> nie raz widze na forum dyskusje o tym kim jest grafik komputerowy.

IMHO nie ma czegoś takiego jak grafik komputerowy. Tak jak nie ma
grafików ołówkowych, linorytowych itp. Grafik to grafik, a komputer to
tylko jedno z narzędzi.

Grafik komputerowy ... hmmm.. mysle ze jest to moze byc taki rozklad dnia
zapisany w postac 010101.. na kompuerze stacjonarnym, no chyba ze na
mobilnym, ale to juz wyzsza szkola jazdy. bo wtedy ten grafik staje sie
przenosny.

:)

pozd
Adam

PS. a tak wogole to ciekawe ilu adeptow grafiki ESKK naciągnęło.




pank - 19-05-2007 00:01

  On 18 Maj, 14:37, "Smash" <s...@aco.niemamnie.pl> wrote:

> Grafik komputerowy ... hmmm.. mysle ze jest to moze byc taki rozklad dnia
> zapisany w postac 010101.. na kompuerze stacjonarnym, no chyba ze na
> mobilnym, ale to juz wyzsza szkola jazdy. bo wtedy ten grafik staje sie
> przenosny.

Można chyba też założyć że może być to grafik przygotowany na
komputerze i za jego pomocą wydrukowany.




Maciek W. - 19-05-2007 00:01

  Grafik komputerowy to taka dupa, co nie umie nic ołówkiem narysować, no a
jak nie ma akcji i filtrów to już w ogóle kaszana. A, no i jeszcze musi
mieć Fotoszopa, żeby cokolwiek zrobić.

--
Maciej W.




manolo - 20-05-2007 00:04

  Maciek W. napisał(a):
> Grafik komputerowy to taka dupa, co nie umie nic ołówkiem narysować, no
> a jak nie ma akcji i filtrów to już w ogóle kaszana. A, no i jeszcze
> musi mieć Fotoszopa, żeby cokolwiek zrobić.
>
>

Akcje odpalam gdy mam do przemielenia co najmniej kilkadziesiąt zdjęć. Z
filtrów używam głównie Unsharp mask i Gaussian blur. Ołówek miałem w
ręku wczoraj. Zapisywałem listę zakupów. Do rysowania ostatnio użyłem go
15 lat temu. Photoshopa uwielbiam, świetne narzędzie.
Pracuję dla kilku przyzwoitych trójmiejskich firm i dla dużej
warszawskiej agencji. Zarabiam 5-7k miesięcznie.
A teraz możesz mnie we wspomnianą dupę pocałować :)
pozdrawiam
grafik _komputerowy_




Michax - 17-06-2007 00:20

  On 19 Maj, 03:53, manolo <man.olo_to_niekoniecz...@gazeta.pl> wrote:
> Maciek W. napisa?(a):
>
> > Grafik komputerowy to taka dupa, co nie umie nic o?ówkiem narysowa?, no
> > a jak nie ma akcji i filtrów to ju? w ogóle kaszana. A, no i jeszcze
> > musi mie? Fotoszopa, ?eby cokolwiek zrobi?.
>
> Akcje odpalam gdy mam do przemielenia co najmniej kilkadziesi?t zdj??. Z
> filtrów u?ywam g?ównie Unsharp mask i Gaussian blur. O?ówek mia?em w
> r?ku wczoraj. Zapisywa?em list? zakupów. Do rysowania ostatnio u?y?em go
> 15 lat temu. Photoshopa uwielbiam, ?wietne narz?dzie.
> Pracuj? dla kilku przyzwoitych trójmiejskich firm i dla du?ej
> warszawskiej agencji. Zarabiam 5-7k miesi?cznie.
> A teraz mo?esz mnie we wspomnian? dup? poca?owa? :)
> pozdrawiam
> grafik _komputerowy_

I kogo to obchodzi :/

Gratuluje powodzenia :) ale nie ka?dy grafik komputerowy zarabia po 5
- 7 tysi?cy miesi?cznie.
Tak samo nie ka?dy grafik "o?ówkowy" klepie bied?. Ale tak to bywa,?e
prawdziwi arty?ci maj? w
dupie ile zarobi?, chocia? nie uwa?aj? pieni?dzy za rzecz zb?dn?.

Co do podzia?u na grafika komputerowego, i nie komputerowego. Tutaj
bardziej chodzi o zakres dzia?a?
Grafik to grafik :) Ale np. do projektowania stron, nie potrzeba
specjalnie umiej?tno?ci manualnych, przynajmniej
nie na takim poziomie jak przy rysowaniu. Oczywi?cie wszystkiego mo?na
si? nauczy?, dlatego mamy lepsze rysunki ... albo lepsze strony. W
ka?dym razie te dwie rzeczy si? zlewaj?, i jeszcze czasami ??cz? sie z
zawodem Informatyka.
Takie mutacje nam dzisiaj powstaj? :) Rynek kreuje zawody.




KK - 17-06-2007 00:20

  O rany, to ja odpadam !
Ide uprawiac pietruszke !

KK

U?ytkownik "arcis" <arcis1999@wp.pl> napisa? w wiadomo?ci
news:464c8b38$0$13204$f69f905@mamut2.aster.pl...
> nie raz widze na forum dyskusje o tym kim jest grafik komputerowy.
> wypowiedzi byly w roznym tonie i patrzyly na problem z roznej perspektywy
> lecz w wiekszosci niestety mlodym i chetnym adeptom wzmiankowanej sztuki
> mieszaly w glowach. a ja znalazlem rozwiazanie dla tego odwiecznego
> problemu. i to na naszym wspanialym allegro! do tego rozwiazanie to jest
> autorstwa naszej rodzimej firmy!
> no nic! nie bede juz owijal w bawelne! oto jest :
> http://www.allegro.pl/item195305771_...mputerowy.html
> pozdr
> a
>
>
>




KK - 17-06-2007 00:20

  OT CO !

U?ytkownik "Michax" <michax@gmail.com> napisa? w wiadomo?ci
news:1179851376.523175.326840@z24g2000prd.googlegr oups.com...
On 19 Maj, 03:53, manolo <man.olo_to_niekoniecz...@gazeta.pl> wrote:
> Maciek W. napisa?(a):
>
> > Grafik komputerowy to taka dupa, co nie umie nic o?ówkiem narysowa?, no
> > a jak nie ma akcji i filtrów to ju? w ogóle kaszana. A, no i jeszcze
> > musi mie? Fotoszopa, ?eby cokolwiek zrobi?.
>
> Akcje odpalam gdy mam do przemielenia co najmniej kilkadziesi?t zdj??. Z
> filtrów u?ywam g?ównie Unsharp mask i Gaussian blur. O?ówek mia?em w
> r?ku wczoraj. Zapisywa?em list? zakupów. Do rysowania ostatnio u?y?em go
> 15 lat temu. Photoshopa uwielbiam, ?wietne narz?dzie.
> Pracuj? dla kilku przyzwoitych trójmiejskich firm i dla du?ej
> warszawskiej agencji. Zarabiam 5-7k miesi?cznie.
> A teraz mo?esz mnie we wspomnian? dup? poca?owa? :)
> pozdrawiam
> grafik _komputerowy_

I kogo to obchodzi :/

Gratuluje powodzenia :) ale nie ka?dy grafik komputerowy zarabia po 5
- 7 tysi?cy miesi?cznie.
Tak samo nie ka?dy grafik "o?ówkowy" klepie bied?. Ale tak to bywa, ?e
prawdziwi arty?ci maj? w
dupie ile zarobi?, chocia? nie uwa?aj? pieni?dzy za rzecz zb?dn?.

Co do podzia?u na grafika komputerowego, i nie komputerowego. Tutaj
bardziej chodzi o zakres dzia?a?
Grafik to grafik :) Ale np. do projektowania stron, nie potrzeba
specjalnie umiej?tno?ci manualnych, przynajmniej
nie na takim poziomie jak przy rysowaniu. Oczywi?cie wszystkiego mo?na
si? nauczy?, dlatego mamy lepsze rysunki ... albo lepsze strony. W
ka?dym razie te dwie rzeczy si? zlewaj?, i jeszcze czasami ??cz? sie z
zawodem Informatyka.
Takie mutacje nam dzisiaj powstaj? :) Rynek kreuje zawody.




przempo - 17-06-2007 00:20

  KK wal?c w klawisze jednym palcem napisa?/a:
>O rany, to ja odpadam !
> Ide uprawiac pietruszke !
> KK

jesli masz zamiar dalej odpowiada? NAD cytowanym tekstem to idz uprawiaj
pietruszke, cho? watpi? czy by? potrafi?

--
www.grafik.enetia.pl - grafika blisko z bluesem zwi?zana




Gregbike - 17-06-2007 00:20

  > jesli masz zamiar dalej odpowiada? NAD cytowanym tekstem to idz uprawiaj
> pietruszke, cho? watpi? czy by? potrafi?

Co si? tak na te warzywa dzi? uwzieli :) Jaki? warzywny dzie??

--
Pozdrawiam,
Grzegorz 'Greg' Gawlik
http://gregbike.carbonmade.com/ - Personal Portfolio




user - 17-06-2007 00:20

  KK napisa?(a):
> OT CO !
>
>
> U?ytkownik "Michax" <michax@gmail.com> napisa? w wiadomo?ci
> news:1179851376.523175.326840@z24g2000prd.googlegr oups.com...
> On 19 Maj, 03:53, manolo <man.olo_to_niekoniecz...@gazeta.pl> wrote:
>> Maciek W. napisa?(a):
>>
>>> Grafik komputerowy to taka dupa, co nie umie nic o?ówkiem narysowa?, no
>>> a jak nie ma akcji i filtrów to ju? w ogóle kaszana.

opanuj sie bo ci zylka pojdzie.
a teraz patrz na usta: garfik KOMPUTEROWY, a nie O?ÓWKOWY - tak?

--
Pozdrawiam,
----------------
************************************************** *******
"ruskie" wybierali kiedy? przewodnicz?cego partii.
Jeden kandydat mia? 79 lat, a drugi 84. Zastanawiali si? co
wybra? - m?odo??, czy do?wiadczenie?




Michax - 17-06-2007 00:20

  > opanuj sie bo ci zylka pojdzie.
> a teraz patrz na usta: garfik KOMPUTEROWY, a nie O?ÓWKOWY - tak?

Jeah :) Kocham takie odpowiedzi.

Ile wysi?ku w?o?y?e? w u?o?enie tej riposty.
Napisz co? bardziej tre?ciwego, albo nie pisz wcale.

Je?eli si? z czym? nie zgadzasz, uzasadnij to. A nie czepiaj si?
moich ?y? :) Nawiasem mówi?c nie masz si? co o nie martwi? :)
S? w jak najlepszym stanie. W ka?dym razie dzi?ki za trosk? :*

PS. Wi?cej dystansu.

--
Byle w por?...
www.whisnet.pl




hexade - 17-06-2007 00:20

  wlasnie tacy jak zanizaja nam stawki nadstawiajac dupy za marne
grosze....

infinity69 Tylko ja i moja przestrzeń.